Firma od 2006 roku zajmuje się sprzedażą polskiej żywności i alkoholi w segmencie premium, importem i eksportem. Sprzedaje m.in.: wódki, miody pitne, okowity, piwa, kawior czarny i złoty, soki, napoje energetyczne, wody mineralne. Jest właścicielem kilku marek własnych wódek, które powstają we współpracy z renomowaną firmą z Mazur, ekologicznego serca Polski. Najważniejsze marki to Super Premium Gold Polish Vodka oraz Polish Standard na półce premium. Najnowsze produkty to limitowane edycje: Gold Polish Vodka Luxury, Exclusive, Prime, Limited. Firma Polish Food Products ltd eksportuje wyroby m.in. na rynki Europy i Azji, jest w trakcie wprowadzania marek własnych na rynek polski.
Strategia rozwoju firmy, to butikowa sprzedaż limitowanych edycji, a także sprzedaż w systemie online. Firma oferuje m.in. wódki w unikatowych butelkach zdobionych 24-karatowym złotem (wersja Exclusive & Prime) czy nowatorskie dwutonowe zdobienia w wersji Limited Edition Black. W przygotowaniu jest edycja buteleczek typ miniaturki dla kolekcjonerów pojemność 5 cl.
Super Premium Gold Polish Vodka to dedykowana edycja dla kolekcjonerów ekskluzywnych unikalnych brandów, której wartość z roku na rok rośnie. To idealny prezent, podkreślający wyjątkowe zdobienia butelek oraz ekskluzywność i nobliwy charakter. Jednoznacznie podkreślający oryginalność wyrobu z Polski, będąc wyznacznikiem jakości i symboli historycznych. Zdobywca Gold medal w roku 2019 i 2020 w konkursie Warsaw Spirits Competition.
Polish Food Products ltd będzie prowadziła intensywne działania związane z wdrażaniem marki na rynkach europejskich oraz USA, również w Azji, w szczególności w Chinach, z biurem i magazynem wolnocłowym w Szanghaju. Japonia i Południowa Korea to dalsze kraje do wdrożenia. Poza własnymi markami wódek, w tym bardzo rozpoznawalnej marki Polish Standard, firma jest otwarta i zainteresowana dystrybucją innych alkoholi, od wódek żytnich, ziemniaczanych, organicznych, poprzez wódki smakowe, owocowe, nalewki, likiery, po gin i whiskey produkowane na licencji przez polskich producentów. W planie jest stworzenie największego polskiego portfolio najlepszych produktów alkoholowych, będącym w stałej ofercie na eksport z jednego magazynu Polish Food Products. Firma zaprasza polskich producentów do partnerskiej współpracy w tym kierunku. Szczegóły do omówienia w bezpośrednich spotkaniach i rozmowach łącznie z Zoom wideokonferencjami.