Flagowymi produktami marki Wychowana w Luksusie są wódki. Są one wódkami smakowymi, wytwarzanymi z luksusowego spirytusu z polskich upraw żyta oraz ziemniaków. Proces zestawiania wyrobu dostosowany jest do używanych jakościowych składników i bazuje na dawnym manufakturowym sposobie – czas zestawiania to minimum 43 dni, co jest wyrażone w mocy alkoholu. Dzięki wyjątkowym składnikom oraz metodologii zestawiania, smakowanie Wychowanej przyjemnie pobudza ślinianki, delikatnie rozgrzewa przełyk oraz pozostawia nieoczywisty aromat na finiszu.
Wychowana w Luksusie bazuje na wieloletnim doświadczeniu gorzelni, w której jest rozlewana. Cały proces produkcji jest procesem ręcznym, od oklejania etykiet po napełnianie butelek. W każdym roku kalendarzowym, zawsze z pierwszego rozlewu poszczególnych smaków, w sprzedaży będzie tylko 500 butelek edycji limitowanej, niezależnie od całościowej rocznej produkcji. Etykieta oraz certyfikat posiadają numerowane hologramy zabezpieczające i potwierdzają autentyczność edycji. Nadany numer odpowiada rzeczywistemu przygotowaniu danej butelki. Certyfikat wykonany jest na specjalistycznym papierze oraz przy użyciu specjalistycznych tuszy, w celu przetrwania nawet kilkuset lat specjalnie dla kolekcjonerów oraz jako unikatowy pomysł na prezent.
Tak przedstawiają swoją wizję właściciele marki: Wychowana w Luksusie to nasz wspólny projekt. Od lat zastanawialiśmy się jak stworzyć wódkę najwyższej jakości z lokalnych i naturalnych produktów, a przy tym wyglądającą tak, że będziemy mogli ją z dumą podarować klientowi w każdym miejscu na świecie. Tak powstała idea naszego flagowego produktu Wychowana w Luksusie Proud of Vodka. Czerpaliśmy z pasji do motoryzacji, gry słów opartej o miejsce naszego zamieszkania. Stanęliśmy przed wyzwaniem i stworzyliśmy gorzelniany wzorzec. Projektowaliśmy bez ograniczeń i kompromisów. Jako wizjonerzy zaprosiliśmy do współpracy najlepszych artystów, specjalistów i mistrzów gorzelnictwa. Będąc menedżerami uważamy, że biznes to przede wszystkim uczciwość, szacunek, kompetencje oraz konsekwencja w dążeniu do realizacji celów. W atmosferze wzajemnego zaufania budujemy naszą markę. Wychowana w Luksusie pochodzi z definicji piękna i rozkoszy – co czuć z każdym łykiem.
We wrześniu 2021 roku miała miejsce premiera edycji Wychowana w Luksusie Potato.