Informacje:
Wyróżnienia:
0
9
0
Uczestnictwo:
Warsaw Spirits Competition 2022

KS

Marka powstała dzięki motywacji i inspiracji Ranczo Olsena , gdzie tworzone są różnego rodzaju owocowe okowity. Pomysł nowej marki wstępnie narodził się po konkursie Warsaw Spirits Competition 2022 , gdzie trunki były wystawiane pod logiem Boba Kojaka i cieszyły się dużym powodzeniem.

Finalizacja nowej marki nastąpiła we wrześniu 2023 roku , w którym zostały zabutelkowane pierwsze trunki (Wódka Mango, Wódka Jagodowa z miodem oraz Wódka starzona). Do ich produkcji używane są destylaty jęczmienne i żytnie, w połączeniu z różnymi wariacjami owocowymi. Butelkowane w bardzo małych ilościach.

W piwnicach leżakuje kilka małych beczek (surowe z polskiego i amerykańskiego dębu), więc w kolejnych miesiącach powstaną nowe edycje.

Scroll to Top

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.

WSC 2025

Zgłoś swoje uczestnictwo​

Rejestracja na WSC 2025 już otwarta!​

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?