Firma została założona w 2019 roku z wizją wprowadzenia do Polski nieszablonowych alkoholi. W 2022 roku zadebiutowały w ofercie Crimston francuskie aperitivo na bazie czerwonych grejpfrutów Pampelle oraz francuski likier figowy Esprit de Figues. W drugiej połowie 2022 roku do portfolio produktów dołączył włoski gin premium Portofino oraz likiery kawowe z Nowej Zelandii Jumping Goat, bazujące na wódce serwatkowej oraz szkockiej whisky. Rok 2023 był to czasem mocnego poszerzania portfolio. Zostało ono uzupełnione o takie marki jak:
· Louers – holenderska wódka super premium
· Lamborghini – włoska marka win oraz win musujących
· Ambroeus – włoski bezalkoholowy aperitif z Milanu
· Château de Montifaud & Pierre Vallet – francuskie marki koniaków
· Casa Don Ramón – meksykańska marka tequili oraz mezcali
· Tamaral – hiszpańska marka win
· Passatempo & Tratado – portugalskie marki win.