Nowi na Warsaw Spirits Competition – Nimco

Nimco Brands & Liqueurs to chorwacki producent alkoholi z szerokim portfolio, obejmującym ponad 25 marek. Firma została założona w 1983 roku w celu tworzenia innowacyjnych trunków. Zakład produkcyjny Nimco, zajmujący powierzchnię 8000 mkw. znajduje się w Bestovje niedaleko Zagrzebia, a jego roczna zdolność produkcyjna wynosi do 10 mln butelek.

W 2024 roku Nimco świętuje 40-lecie Julischki, flagowej marki firmy. Od momentu powstania w 1983 roku sprzedano ponad 10 mln butelek Julischki, głównie na rynku niemieckim, gdzie firma rozpoczęła swoją działalność.
Najnowsze pozycje w portfolio produktów Nimco obejmują destylaty premium, takie jak: Croatica Slivovitz i Purist eau de vie, szlachetny destylat owocowy, otrzymywany w drodze oddzielnej destylacji każdego użytego sfermentowanego owocu – jabłka, gruszki i śliwki.
Wódka Cobalt firmy Nimco została nagrodzona złotym medalem z drugą najwyższą oceną w kategorii wódek pszenicznych w Warsaw Spirit Competition 2020.
Nimco Brands & Liqueurs weźmie udział w Konkursie Warszaw Spirits Competition 2024 z kilkoma produktami, wśród których znajduje się wyjątkowa Brioni, brandy leżakowana przez 30 lat. Firma jest zainteresowana rozszerzeniem swojej działalności na sąsiednie rynki i poszukuje wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Polsce.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o historii i asortymencie Nimco, odwiedź stronę www.nimco.hr.

Scroll to Top
Warsaw Spirits Competition logotype

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.

WSC

2024

Warsaw Spirits Competition VII

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?